FAQ

  • Wat is Healthbox?

    Healthbox is een abonnementsvorm waarbij abonnees maandelijks nieuwe & interessante fulls size producten thuisbezorgd krijgen zoals vitamines, gezonde voeding, natuurlijke verzorging en sport gadgets. Healthbox informeert en inspireert de abonnees over nieuwe producten en merken.

  • Waarom zou ik voor Healthbox kiezen?

    Omdat wij een missie hebben. Wij willen Nederland gezonder maken. Op een makkelijke en duurzame manier. Dit doen we door nieuwe producten te promoten en dit aan te bieden voor een lage prijs.

  • Zit ik vast aan een service?

    Ja en nee! We bieden eenmalig boxen aan en boxen in een abonnement vorm. Bij de eenmalige koop je 1 losse box. Bij abonnement zit je een jaar lang safe. Je mist dan geen box meer en je krijgt standaard elke 2 maanden een box thuis gestuurd.

  • Heb ik toestemming gegeven voor automatische afschrijving?

    Tijdens het accepteren van de algemene voorwaarden heb je toestemming gegeven om automatisch af te schrijven. wij schrijven echter alleen af wanneer jij een abonnement hebt afgesloten. Na 1 jaar kan je per maand opzeggen. Als je na dat jaar pauzeert of stopt, wordt er niks meer afgeschreven totdat je weer een abonnement afneemt.

  • Wat zit er in de Healthbox?

    Elke Healthbox editie heeft een eigen thema, maar bevat in elk geval:

    Voedingssupplementen & Vitamines
    Sport gadgets
    Healthy Snacks
    Beauty producten
    Huidverzorging producten
    Advies van een expert (bijv. een boek of magazine)

  • Wat is de levertijd?

    Officieel 1 dag. Wij leveren onze Healthboxen via PostNL. Wij kunnen helaas niet 100% garanderen dat de boxen na verzenddatum de volgende dag bij jouw thuis is. Omdat PostNL daar verantwoordelijk voor is. Wij geven die verantwoordelijkheid uit handen. Het kan max 3 tot 5 werkdagen duren.

  • Welke betaalmethoden hebben jullie?

    Wij bieden verschillende betaalmethoden. iDeal, Mister cash Bancontact en Alle creditcards. Als jouw favoriete betaalmethode niet beschikbaar is, laat het ons dan weten. Wellicht kunnen we dan samen tot een oplossing komen.

  • Is het mogelijk om achteraf te betalen?

    Helaas niet. We moeten eerst de betaling binnen hebben voordat we de boxen kunnen versturen.

  • Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

    Opzeggen kan op elk moment. Stel je sluit op 14-06-2017 een jaar abonnement af, dan kan je gelijk opzeggen en stopt je abonnement op 14-06-2018.

  • Hoe gaat de betaling bij een abonnement?

    Als abonnee hoef je niks meer te doen.

    Je ontvangt automatisch de aankomende boxen en de betaling gaat ook automatisch (duurt 10 dagen voordat het van jouw rekening is afgehaald).

Al 0 health fans gingen je voor!